1399-09-19 14:23
587
0
71978
نماینده غرب گلستان مطرح کرد؛

دخالت های بی جا و فرماندار بندرترکمن عامل شرایط بحرانی کرونا

ایری گفت: عامل اصلی این موضوع فرماندار بوده نتوانسته با مردم ارتباط خوبی بگیرد تصمیم گیری هایی که برای بحث های بهداشتی مدیران گرفته اند پاسخگو نبوده ضمن اینکه علاوه بر این موضوع دخالت های بی جا نیز برای بحرانی تر شدن شرایط تاثیرگذار بوده است.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص شرایط بحرانی شهرستان ترکمن در کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: این شهرستان به لحاظ درمانی نیازمند نگاه ویژه ای است.

نماینده غرب گلستان با اشاره به اینکه محدودیت های لحاظ شده پاسخگو نبوده، خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که عامل این اتفاق شده نوع ارتباطی است که فرماندار نتوانسته با مردم برقرار کند و در حوزه اقناعی مردم خوب عمل کند.

وی افزود: عامل اصلی این موضوع فرماندار بوده نتوانسته با مردم ارتباط خوبی بگیرد تصمیم گیری هایی که برای بحث های بهداشتی مدیران گرفته اند پاسخگو نبوده ضمن اینکه علاوه بر این موضوع دخالت های بی جا نیز برای بحرانی تر شدن شرایط تاثیرگذار بوده است.

ایری گفت: کسانی که مسوول هستند باید این موضوع را پیگیری کنند و ما نیز از جایگاه پارلمانی خود پیگیری های ویژه ای را برای کنترل بیماری داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.